CEMEVİ-CAMİİ

Cevapla
3nokta
Mesajlar: 3381
Kayıt: 26 Ara 2006, 22:16
Konum: Meşhedi313

CEMEVİ-CAMİİ

Mesaj gönderen 3nokta »

CEMEVİ-CAMİİ


CEM EVİNDE ŞERİAT GİTMİŞ, TARİKATI KALMIŞ,
CAMİİ DE TARİKAT GİTMİŞ, ŞERİATI KALMIŞ.


CAMİİNİN HAKKINI VEREMEYEN, CEM 'E SALDIRMIŞ,
CEM 'İN HAKKINI VEREMEYEN, CAMİİYE SALDIRMIŞ.


CAMİDE DE, CEMDE DE MADEM KUR'AN BAŞTA TAÇMIŞ ?
BU DÖRT DUVARA KONAN İSİM Mİ FİTNE ÇIKARTMIŞ ?


DOYUR CAMİDE DE AÇLARI, OLSUN SANA CEMEVİ,
KILSAN BEŞ VAKTİNİDE CEMDE, O DA OLUR CAMİ.


CAMİDE CEM YAPSAN, KILACAKMIYDIN MABUD’A NAMAZI ?
CEMEVİNDE NAMAZ VAKTİ, KİM DEDİ HAYDİN BIRAKIN SAZI ?


GAYE İBADET İSE, KİM DEMİŞ CEMEVİ, CAMİ, MESCİD ŞARTTIR,
KALP EVİNE ALLAHI SOKAMAYAN, NERDE OLSA HARAPTIR.


KABE’YE DÖNDÜYSEM, SANMAKİ SECDEM DÖRT DUVARADIR,
KABEDEN GERİDE, BERİDE, ŞAHDAMARIMDAKİ Allah’DIR.

"amour 'a le jolie" rumuzlu kullanıcıdan kerbela.net 'den alıntıdır.
Kullanıcı avatarı
zazatürk
Mesajlar: 9
Kayıt: 26 Oca 2007, 04:15

Mesaj gönderen zazatürk »

çok güzel ya. Yazandan ve yayınlayandan Allah razı olsun...
Musa Özateş
Mesajlar: 1205
Kayıt: 17 Mar 2007, 01:17

Mesaj gönderen Musa Özateş »

BU ne biçim şiirdir,bu ne rezalettir,adam resmen batıl bir olayı övüyor gelip burada müslümanlık taslıyor.
Sevgili Hasan ;
Yazdıklarına tabiki katılıyorum,ancak;
Aktarılan şiir cemevini övmüyor tam tersi ince bir edebi tarzla eleştiriyor,tekiden eleştiriyor ve konunun daha iyi düşünülmesini arzuluyor,şiirdeki bir yada iki cümleye takılmayıp tümünü birlikte değerlendirirsen böyle olduğunu görürsün.

Biralevi can,abi
Dediğin gibiyse bile ,sıradan bir insan bu şiiri öyle algılamayabilir,böylece bu konuda bir hoşgörü oluşur ve bu noktadaki mücadelede karşı bektaşi cephesinde direniş oluşur.
Yani şiiri her kim yazmışsa her soruna maydanoz olma isteğiyle işgüzarlık yapmış,günümüzdeki temel çelişkiyi çözmek yerine çelişkiyi uzlaştırma gayretkeşliğine girmiştir,hakkın batıla ihtiyacı yoktur ama batıl her zaman hakka ihtiyaç duymuştur bu nedenle yazanıda yazdığınıda niyeti her ne olursa olsun hoşgörmemek gerekiyor.Biliyoruzki batıla giden yollarda iyiniyet taşları döşelidir.

Sevgili Kardeşim;
Aç gözünü etrafına bak,neyin toplumu nereye götüreceğine dikkat et,
popülüsit,pragmatik çıkarcı yaklaşımları Allah rızası için terk et,
Hak ile batıl yollar arasında Uzlaşma mümkün değildir tercihini yap.Bu tür yöntemler sadece batıla koşmaya meyilli olanlara daha çok yol verir ve vebale girersin,
Cemevinde yapılanlar islamda varmıdır? eğer yoksa bu noktada cihat farzdır.Kimsenin halkımızı kandırmasına izin vermeyiz.
Bu yazıyı yazan her kimse kendi kıldığı camide cem yapsında görelim..eğer bunu yapamıyorsa kendisini komik duruma acınacak durumada düşürmesin.
Alıntı:
Alıntı Sahibi: özcan canpolat
Sevgili lesaret
Aynı şiiri ben de alıntı yaptım ama forumlara. Aynı kanaatteyiz.

İşte bahsettiğim tehlike budur,
bu tür yöntemler sadece karşı cepheye direniş vermez,aynı zamanda bizim cephedeki genç ve siyasi basireti tamam olmayanlarda da zaafiyete yer açar,
Bu aynı tarihteki sıffin savaşı gibidir,
Hz.Ali(as) vurun dinlemeyin,fesadın kökü kurusun demiş ama bazı insanlar onu dinlememiş ve 'Mızrakların ucuna takılan KUran'oyununa gelmişlerdi.
Şiirde kullanılan yöntemde buna benzemektedir,asla ıslah olmayacak bir yapılanmadan medet ummak ve hoşgörü diye onu meşru kılmak Hüseyni harekete gönül vermiş insanlara zaaf getirir.

Yıllar önce yazmıştım;
Önce her tarafı cemevleriyle donatacaklar ve her bir cemevinin arka planında ilahiyatçılar,diyanetçiler ve alevi düşmanları olacak,ön planında ise zavallı cahil nereye sürüklendiğini bilmeyen müstezaflar olacak,
sonra bu cemevlerine dede ve diyanet hocası atayacaklar,bunlara maaş verecekler ve böylece bektaşileştirmek yoluyla uzun vadede sünnileştirecekler,bu nedenle alevilerin günümüzdeki çelişkisi cami mi cemevimi tercihidir,cemevi yezitleştirecek,bağımsız ve içerisinde Caferi fıkıh hükümlerinin uygulandığı aliyyen veliyullah ezanlarının okunduğu alevi camileri ise hüseyinleştirecektir ,tercihinizi buna göre yapın demiştik,
Bu planı bozmak için sünni hacı bektaşı teşhir edin,alevilikle bektaşiliği kavramsal olarak birbirlerinden ayıralım önerisi getirmiştik,
1995 yılında erbakan-çiller ikilisinin başlattığı cemevi ne destek hamlesi olgunlaştı ve heryere cemevi yaptılar ve şimdi sıra buraya dede ve hoca atanmasına geldi ve önceki günlerde izmirde cem vakfı yöneticileriyle başbakan görüştüler ve bu konudada anlaşmaya vardılar,
Şimdilerde istanbulda bazı cemevlerinde diyanet hocalarının Kuran kursları vermeye teşebbüs ettikleri duyumları basına yansıdı,
ve bu hocalar yarın cemevlerindeki çocuklara abdest,namaz öğretecekler tabi sünni hanefi fıkhına göre ve böylece sünnileştirme projesi cemevleri vasıtasıyla devam edecek,
BUnu önlemenin yolu önerdiğimiz projedir,
1-CEmevlerinin işlevi konusunda halkımızı aydınlatmak ve buradaki yapılanların ibadet değil kültür olduğunu kanıtlamak,
2-Diyanetle uzlaşan herkesi teşhir etmek,
3-Hacı bektaşın sünniliğini halka anlatmak
4-alevilik kavramını bektaşilikten ayırmak
5-CAferi mezhebi ne göre ibadet hükümlerini halkımızı biran önce anlatmak,öğretmek

Herkes gücü oranında çalışmalıdır.Dİyanetin tek amacı Ehli beyt yolunun 12 imam yolunun yayılmasını önlemeye çalışmaktır ve ilginç bir paradoks olarakta cemevleri bu amaca hizmet etmek durumundadır.
Bunu bizden başka kimse önleyemez....bu analizi herkes iyi düşünmek zorundadır.....işbirlikçileri herkes görmek zorundadır.bu noktada zaafiyet göstermek gelecek nesilleri diyanete kurban etmek anlamına gelecektir...
can
Mesajlar: 332
Kayıt: 12 Şub 2007, 14:14

Mesaj gönderen can »

s.a. Allah'IN emirlerine alternatif arayanlarda camilerde EHL-İ BEYT aşıklarına KATLİ VACİPTİR DİYE fetva verenlerde Allah'IN GAZABINDAN KAÇAMAZLAR...

allahumme salli ala muhammed ve al-i muhammed ve accil ferecehum.
Cevapla

“Şiir, Ağıt ve Sinezenler” sayfasına dön