AleviŞii Can'a bir uyarı

ehlibeytyolu
Mesajlar: 53
Kayıt: 21 Kas 2007, 23:47

AleviŞii can'a bir uyarı

Mesaj gönderen ehlibeytyolu »

Yaw müslümanlar, Allah aşkına sizin başka işiniz yok mudur? Böyle uyduruk-kaydırık hadis denilen her şeyi burda sergiliyorsunuz? O Verdiğiniz kaynaklarda her nerde Ali adı geçen bir şeyler bulsanız hooop diye atlıyorsunuz. O kaynak diye verdiğiniz belgelerde Ömer, Osman, Ebu Bekir vs.ler hakkında neler var neler. Niye onları da peygamberimiz buyurmuş deyu nakletmiyorsunuz da hemenceceik Ali geçenleri mal bulmuş magribi gibi yapışıp duruyorsunuz? Allah aşkına bu hadis denilen sözün neresi Kuran'a uygun? Geçmiş Ümmetler de İmam Ali'nin velayetinden mesullermiş(!) Adamı güldürmeyin yavww. Hiç Kuran'ın bir tek kelimesinde bu iddiayı doğrulayacak bir ifade-kelime var mı? Adamlar Musa'yı o kadar Mucize ile görüyorlar, Harun başlarında iken kırk günlük ayrılıkta Buzağıya tapıyorlar. Siz ise gizli-kapaklı gönderildiğini iddia ettiğiniz Ali'nin velayetinden de onların sorumlu olduklarını söylüyorsunuz? Rica ederim, Aleviliği de Şiiliği de bu denli basitliklerle-gülünçlüklerle el aleme oyuncak eylemeyin. Bırakın Kuran'ın muhkem Ayetleri ve O kutlu Resulün sahih hadisleri Ehli Beyt'in ve de İmam Ali'nin fazileti açıklamaya yetsin. Bu kadar ucuzlatmayın İmam'ı ve Velayetini. Velayet nedir? Velayetin Ali ile bağlantısı nedir? Bunları doğru anlayanlar bu ve benzeri rivayetleri ayrıca düşünürler ve doğru bir temele oturturlarsa elbet konuşulacak çok irfani şeyler var bu konuda. Ama bütün Ümmetleri; 'Ali'nin imamet ve velayetinden sorumludurlar' gibi olur-olmaz tutarsız ve İslam'ın-Kuran'ın temelini dinamitleyen sözlerin peşinden gitmemek şartıyla... Ehli Beyt aşıklarının gözlerinden öptüm.....
3nokta
Mesajlar: 3381
Kayıt: 26 Ara 2006, 22:16
Konum: Meşhedi313

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen 3nokta »

Kuranı anlayacak kapasiten var mı tek başına?
Bakınız Kuran demek Ali as demektir. Peygamber iki emanet bıraktı. Şimdi biz Kuranı tek başına nasıl alabiliriz. Bu yeterli olmaz olsaydı hak olduğunu söyleyen 73 fırkanın nasıl 72 si batıl olurdu. hepsi de kuranı temel kabul ediyor. Ama hakiki yol kuranı Ehl-i Beyt temelinde ölçü kabul etmektir.
Şimdi galubela da insanlara hangi sualler soruldu.
Cennetin kapısında İmam Ali as'ın velayetinin yazılı olduğu gerçeğini nereye atacaksın?
Hz Adem as'ın, Hz Nuh as'ın, Yunus as'ın ve diğer nebilerin kurtuluş nedenlerinin Ehl-i Beyt olduğuna dair gelen sunni ve şia kaynaklarındaki rivayetleri nereye atacaksın?
İnanını şaşırıyorum. Şiayım diyen adı şia olupta sunni ile şia arasında bir noktada ortalama bir inanca sahip olanları görünce şaşırıyorum.
Ortaya birden atlayıp demogoji yapmanın anlamı yok. İlgili rivayetin kaynaklarıyla ilgili veyahut içeriğiyle ilgili şeyler yazsaydınız daha güzel olurdu. Ortalığı karıştırmayın. Biliyorsanız konuşun bilmiyorsanız susun. sabır teraziliği yapmayın.
nokta koymuyoruz artık cümle sonlarına
noktayı koyacak olan sensin anlasana
. . .
ehlibeytyolu
Mesajlar: 53
Kayıt: 21 Kas 2007, 23:47

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen ehlibeytyolu »

Kuran'ı anlamaktan aciz olanların Hak katında sorumlulukları yoktur. Bizim sözümüz ortalama akla sahip ve Kuran'ı anlama derecesinde Hak vergisi akıl denilen nimete sahip olanlaradır. Bahsettiğiniz rivayetler de neticede Kuran ölçeğine vuruldukları zaman pek de tutarlı olmayan rivayetlerdir. Ebu Bekir'in adı cennet kapısında yazıyor diyenlerin bundan az deliller mi vardır? Ama Onlarında Kuran'dan delillleri yok aynen bu tür şeyleri nakledenlerin delillerinin olmaması gibi. Ehli Beyt Ve Kuran'ın emanet kılınması bu ikilinin birilerinin değerleriyle yarıştırlması amacıyla mıdır? Yoksa Kuran ve Ehli Beyt'in Ölümsüz öğretileri ışığında yaşam düzenlemeye yönelik midir? Cennetin kapısında kimin adı yazılıysa yazılı kime ne faydası var? Olmasa ne zararı var? Ali'ye ne kadar uyuyorsun? Hiç geceleri seher vakitlerinde Ali gibi razu niyaz eylediniz mi-eyledik mi Hakka? Günlerce aç kalıp Hakkın yolunda cihad eylediniz mi-eyledik mi fî sebîlillah? Yetimin, yoksulun, yolda kalmışın eliden tutp yiyeceklerinizi onlala paylaştınız mı-paylaştık mı Alicesine? Fatıma'nın başındaki örtüdür diye bacılarınızın baş örtüsü mücadelesinde safınızı aldınız mı-aldık mı? Bir kafir ve bir münafığa bir kelime de olsa Hakkı haykırdınız mı-haykırdık mı? Ali'nin Maliki Eştere yazdığı mektubundaki ölçülere uygun bir siyasi tercih yapma mücadelesi verdiniz mi-verdik mi? Ne böyle kime bir faydası olmayacak âfâki şeylerin tartışmasını yapıyorsunuz-yapıyoruz? Ve de alevilik-şiilik-ehlibeyt adına? Selam ve dua ile...
En son ehlibeytyolu tarafından 24 May 2009, 21:58 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
3nokta
Mesajlar: 3381
Kayıt: 26 Ara 2006, 22:16
Konum: Meşhedi313

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen 3nokta »

Taberi Tefsir-i Kebir’de, İbn-i Asakir Tarih’te, Muhammed bin Yusuf Kifayet’ut- Talib’in 62. Babında, Hafız Ebu Naim Hilyet’ul- Evliya’da, Şeyh Süleyman Belhi Yenabi’ul- Mevedde s. 238’de (56. babın zımnında 52. hadis) Taberi’den naklen müsned olarak farklı tabirlerle Ebu Hureyre’nin Peygamber (s.a.a)’den şöyle buyurduğunu kaydetmişlerdir:

“Arşın sütununa; “La ilahe illallah vahdehu lâ şerike leh ve Muhammed’un Abdî ve rasulî, eyyettuhu bi-Ali’yyibn-i Ebi Talib” yazılmıştır.” [8]

Celaluddin Suyuti Hesais’ul- Kubra c. 1, s. 10’da ve Dürr’ul- Mensur İsra suresinin başında İbn-i Adiy ve İbn-i Asakir’den naklen Enes bin Malik’den Peygamber (s.a.a)’in şöyle buyurduğunu kaydetmişlerdir: “Mirac gecesi arşın sütununda şöyle yazıldığını gördüm: “La ilahe illallah Muhammed’un Rasulullah, eyyedtuhu bi-Aliyyin” [9]

Yenabi’ul- Mevedde s. 207’de, Zehair’ul- Ukba’dan naklen Peygamber (s.a.a)’in şöyle buyurduğu rivayet edilmektedir:

“Mirac gecesi yüksek melekut alemine varınca, arşın sağ sütununa baktım, orada şöyle yazılıydı: “Muhammed Allah’ın Resulüdür, onu Ali ile teyit ve O’na Ali ile yardım ettim.”

Yenabi’ul- Mevedde s. 234 (19. hadis)’de İmam’ul- Harem’in Kitab’us- Seb’in kitabından naklen (o da İbn-i Meğazili’nin Menakıb’inden naklen), Mir Seyyid Ali Hemedani Meveddet’ul- Kurbanın 6. Mevedde’sinde (iki hadis), Hatip Harezmi Menakıb’da, İbn-i Şirveyh Firdevs’de, İbn-i Meğazili Menakıb’da, Cabir bin Abdullah’ın Peygamber (s.a.a)’den şöyle buyurduğunu kaydetmişlerdir:

“Cennetin kapısında şöyle yazılmıştır: La ilahe illallah, Muhammed’un Resulullah, Aliyyun veliyyullah, ehu Resulullah kable en yahluke’s- Semavati ve’l- arzi bi-elfey amin” [10]

Şimdi aklıma başka bir güzel hadis geldi; Mir Seyyid Ali Meveddet’ul- Kurba’nın 8. Mevedde’sinde Peygamber (s.a.a)’in Ali (a.s)’a şöyle buyurduğunu rivayet etmektedir:

“Dört yerde senin adını da kendi adımın yanında gördüm:

1- Miraç gecesi, Beyt’ul- Mukaddes’e varınca orada şöyle yazıldığını gördüm: “La ilahe illâllah Muhammed Resulullah (s.a.a) eyyedtuhu bi-Aliyyin vezirihi.” [11]

2- Sidret’ul- Müntaha’ya varınca da orada şöyle kaydedildiğini gördüm: “İnni enellah la ilahe illa ene vahdi ve Muhammed’un safveti min halki eyyedtuhu bi-Aliyyin vezirihi ve nesartuhu bihi.” [12]

3- Rabb’ul- aleminin arşına varınca sütunlarına şöyle yazıldığını gördüm: “İnni enellah, la ilahe illa ene, Muhammed’un habibi min halki, eyyedtuhu bi-Aliyyin vezirihi ve nesartuhu bihi.” [13]

4- Cennete varınca cennetin kapısında da şöyle yazıldığını gördüm: “İnni enellah, la ilahe illa ene, Muhammed’un habibi min halki, eyyedtuhu bi-Aliyyin vezirihi ve nesartuhu bihi.” [14]


İmam Salebi Keşf’ul- Beyan tefsirinde, Şeyh Süleyman Belhi Yenabi’ul- Mevedde’nin 23. babında (Ebu Naim İsfahani’den naklen), Muhammed bin Cerir Tefsir’inde, İbn-i Asakir kendi Tarih’inde İbn-i Abbas ve Ebu Hureyre’den naklen “O seni yardımıyla destekleyecektir...”[15] ayetinin Hz. Ali (a.s) hakkında nazil olduğunu rivayet ederek Resulullah (s.a.a)’in de şöyle buyurduğunu nakletmişlerdir:

“Arşa şöyle yazıldığını gördüm: “La ilahe illallah vahdehu la şerike leh Muhammed’un abdi ve resulî, eyyettuhu ve nesartuhu bi-Ali’yyibn-i Ebi Talib.” [16]

Ayrıca Şifa ve Menakıb kitaplarında bu tür başka hadisler de rivayet edilmektedir. Böylece bilin ki “Muhammed” ve “Ali” isimlerinin onlara verilmesi, bizimle bir ilgisi yoktur; O’nların isimleri bizzat Allah-u Teala tarafından seçilmiştir.

Sa’lebi Keşf’ul- Beyan tefsirinde, Şeyh Süleyman Belhi Yenabi’ul- Mevedde’nin 24. babında (İbn-i Meğazili’den naklen); “Adem Rabbinden bir takım kelimeler aldı da tövbe etti. Şüphesiz Allah tövbeleri kabul eden ve merhameti bol olandır.”[17] ayetinin tefsirinde Said bin Cubeyr ve İbn-i Abbas’tan şöyle rivayet etmekteler: Peygamber (s.a.a)’e; “Adem’in aldığı ve tövbesinin kabulüne neden olan kelimeler nelerdi? diye sorduklarında şöyle buyurdular:

“Allah’tan Muhammed, Ali, Fatıma, Hasan ve Hüseyin’in hakkı için bağışlanmasını istedi, Allah-u Teala da tövbesini kabul edip onu bağışladı.”

peşaver gecelerinden alıntıladığım şu hadislere bakın. Sizin mantığınızla bunlar da batıldır. Çünkü Adem as'ın Hz Muhammed'in nubuvvetinden ve İmam Ali as'ın velayetinden sorumlu olması mümkün değildir. çünkü Adem as varken ne Hz Muhammed vardı ne de İmam Ali as. o halde bunlar gulatların uydurmasıdır...:!!!!
nokta koymuyoruz artık cümle sonlarına
noktayı koyacak olan sensin anlasana
. . .
ehlibeytyolu
Mesajlar: 53
Kayıt: 21 Kas 2007, 23:47

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen ehlibeytyolu »

Peşaver gecelerinden nakletmekle bir şey hak ve hakikat demek değildir. O bahsedilen eserde Kuran ve Ehli Beyt gerçeğine uygun olan şeyler de var (genel olarak), gulat ehlinin kabul edebileceği şeyden şeyler de (malesef). O naklettiğiniz konularda bir sıkıntımız yok. Adem'den Hateme (a.s.) bütün peygamberlerin Hz. Muhammed ve Ehli Beyt'ten haberdar olmaları ve Hak'ka onların adıyla tevbe istiğfar etmiş olmaları, dua eylemeleri mümkün ve olabilirlik açıısndan Kurandışı değildir.
Ancak diğer bütün elçilerin, ümmetlerine Ali'nin velayetini açıkça bildirdiklerine dair en ufak bir Kurânî buyruk veya nebevî hadis yoktur. Bu durumda da önceki ümetlerin İmam Ali'nin meveddet-velayet ve İmametinde birleşmeleri vs. gibi beklentiler ve garip söylemler batıl olur. Ve Gayrı Kuranî'dir.
Ârifin karataşta gördüğünü câhil aynada göremez. Selam hidâyete tâbi olanlara....
3nokta
Mesajlar: 3381
Kayıt: 26 Ara 2006, 22:16
Konum: Meşhedi313

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen 3nokta »

O halde neden galu belada Allah mahlukata
"La İlahe İllallah Muhammeden resulallah Aliyyen veliyullah"ı soruyor? Mahlukata sorumlu olmadığı şeyden sual olunur mu?
nokta koymuyoruz artık cümle sonlarına
noktayı koyacak olan sensin anlasana
. . .
ehlibeytyolu
Mesajlar: 53
Kayıt: 21 Kas 2007, 23:47

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen ehlibeytyolu »

Çok önyargılı ve ön kabul ile yaklaşıyoruz olaya? 'Kâlû belâ' adı verilen ve ne idüğü netleşmemiş olan bir şeyde nasıl kesinmiş gibi 'nasıl şu şeyden sorulacağız' diyebiliyoruz? Biraz aklı başında müfessirlerin 'Kâlû Belâ' kavramının geçtiği ayetlerin tefsirini okursak o zaman o hakikati daha iyi kavrar, öyle bir şeyin ruhlar aleminde olmuş bitmiş bir olay değil, her an yaşanmakta ve her ümmetin bu alemde yaşarken Rabbimizn sorumlu tuttuğu şeylere 'eyvallah' diyenler ve demeyenlerin durumunu işleyen bir konu olduğunu anlarız. Bakınız: A'râf:172. ayetin tefsirine. İsrailiyattan ve uyduruk nakillerle doldurulmamış tefsirlere... Malesef ilgili ayetin tefsiri ile ilgili ehli Sünnet ve şia rivayetlerinin çoğunluğu sulu, gerçeklere ters ve Kuran ruhundan uzaktırlar. Konunun araştırılması umuduyla....
3nokta
Mesajlar: 3381
Kayıt: 26 Ara 2006, 22:16
Konum: Meşhedi313

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen 3nokta »

a) "Durdurun onları, onlar sorguya çekileceklerdir." (Saffat Süresi 24. Âyet)
Resulullah (s.a.v) bu ayet için şöyle buyurdu: "Onlar, Ali bin Ebi Talib'in velayetinden sorguya çekileceklerdir."[1]

Şimdi bu ayet yalandır sizin mantığınıza göre. Çünkü burada Allah insanları Ali as'ın velayetinden sorguya çekileceğini söylüyor. oysa size göre bu mümkün değil.

b) "Durdurun onları, onlar sorguya çekileceklerdir." (Saffat Süresi 24. Âyet) Bu ayet için Ebu İshak dedi ki: Onlar, Ali bin Ebi Talib'in velayetinden sorguya çekileceklerdir, Sırat köprüsünden ancak Ali bin Ebi Talib'in velayetini kabul edenler geçebilecek."[2]

sırat köprüsü sadece hz muhammed'in ümmetine mi var yoksa diğer mahlukatada var mı? Elbette o köprüden herkes geçecek. o halde bu geçmiş ümmetler sorumlu olmadıkları bir şeyden nasıl sual olunuyorlar. hem de sıratta!

c) "Ant olsun ki nimetlerden sorulacaksınız." (Tekasür Süresi 8. Âyet) Bu ayet için İmam Cafer es-Sadık şöyle buyurdu: "Nimetler, Emirül Müminin Ali bin Ebi Talib'in velayetidir."[3]

Nimetlerden sorulacaksınız! Kim sorularacak biz ve tüm mahlukat.

d) "Rabbin Adem oğullarından onların bellerinden zürriyetlerini çıkardı, onları kendilerine şahit tuttu ve "Rabbiniz değil miyim?" dedi, onlar da (Ruh âlemi): "Evet şahidiz dediler" (Kalü belâ) (Araf Süresi 172. Âyet)

Resulullah (s.a.v) şöyle buyurdu: "İnsanlar, Ali bin Ebi Talib'in ne zamandan beri "Emir'ül Müminin" olarak adlandırıldığını bilselerdi, onun faziletlerini inkar etmezlerdi: Adem, ruh ve ceset arasındayken. Allah o zaman hazır bulunanlara şöyle buyurmuştu: "Rabbin Adem oğullarından onların bellerinden zürriyetlerini çıkardı, onları kendilerine şahit tuttu ve Rabbiniz değil miyim? dedi, onlar da (Ruh âlemi): Evet şahidiz (Kalü belâ) dediler." (Araf Süresi 172. Âyet) Allah da onlara şöyle buyurdu: Ben Rabbinizim, Muhammed peygamberiniz, Ali de Emir'inizdir."[4]


Hani diğer ümmetler sorumlu değildi Ali as'ın velayetinden? bu ayete ve rivayete ne diyeceksin. Sana göre bu rivayette uydurma değil mi?


e) "Senden önceki peygamberlere sor" (Zuhruf Süresi 45. Âyet)

İbn-i Abdül Birr dedi ki: "Resulullah (s.a.v) isra gecesinde miraca çıktığında Allahu Teala onunla birlikte peygamberleri bir araya topladı ve şöyle buyurdu: "Ey Muhammed, 'Senden önceki peygamberlere sor,' ne üzere gönderildiniz?" Peygamber efendimiz sorunca dediler ki: Biz, Lâ ilâhe illallâh şehadeti, senin peygamberliğinin ikrarı ve Ali bin Ebi Talib' in velayeti üzerine gönderildik. "[5]


bu gayet açık yorum yazmaya gerek yok.

f) "Aralarında perde vardır, Araf'ın üzerinde onları yüzlerinden tanıyan adamlar vardır." (A'râf Süresi 46. âyet)

el-Menakıb senedinde Zadan' dan, o da Selman-ı Farisi' den, dedi ki: Resulullahın, Hz. Ali'ye on kereden fazla şöyle buyurduğunu duydum: Ey Ali, sen ve senden sonraki vasiler Cennet ve Cehennem arasındaki Araf'sınız. Cennete, sizi tanıyıp, sizin de kendisini tanıdığı kimseden başka kimse geçmeyecek. Cehenneme de sizi inkar eden ve sizin de kendisini inkar ettiği kimseden başka geçmeyecektir. "[6]


Bakınız size göre Allah adil değil. geçmiş ümmetler İmam Ali as'ın velayetinden sorumlu değil diyorsunuz size göre Allah adil değil (haşa) çünkü o mahlukatın bir kısmını sorumlu olmadığı bir şey yüzünden cennete almıyor???

Ali as'ın yüceliğini dile getirdiğimizde ve bunu için de deliller sunduğumuz da ya deliller çürük oluyor israiliyat oluyor ya da biz gulat oluyoruz. Ali as2ın yüceliğini haykırmak gulatlıksa. Gulatım ben!

------------------------------------------------------------
[1]- (el-Haskani' nin "Şevahid' et-Tenzil" c.2, s.106 / Yenabi ul Mevedde s.238, 296 / İbni Hacer'in "es-Sevaik'ul Muhrika" s.89 )

[2]- ( el-Menakib-i Harezmî s.195)

[3]- (Süleyman el- Kunduzi' nin "Yenabi ül Mevedde" s.111)

[4]- (Menakıb-ı Meğazeli s. 171 / Suyuti' nin "el-İklil" s.98 / ed-Deylemi' nin "Firdevs el-Ahbar" 14. Bab / Tefsir-i Levami c.9, s.277 / İhkak' ul Hak c.3, s.307 / Nehc' ül Hak s.191 )

[5]- (el-Künci' nin "Kifayet' üt Talib" s.25 / Menakıb-ı Hüvarezmi s.121 / el-Haskani' nin "Şevahid' üt Tenzil" c.2, s.156 / el-Tabari' nin "Zehair' ul Ukba" s.69 / el-Müttaki el-Hindi' nin "Kenz' ul Ummal" c.6, s.156 / el-Heysemi' nin "Mecma' üz Zevaid" c.9, s.108 / el-Kunduzi' nin "Yenabi' ul Mevedde" s.82)

[6]- (Süleyman el-Kunduzi' nin "Yenabi' ul Mevedde" s.102 )
nokta koymuyoruz artık cümle sonlarına
noktayı koyacak olan sensin anlasana
. . .
ehlibeytyolu
Mesajlar: 53
Kayıt: 21 Kas 2007, 23:47

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen ehlibeytyolu »

1- Yazdığınız kaynakların kaçıncı asır kaynaklar olduğundan hiç haberiniz var mı?
2- Hadis cerh ve tadili diye bir olayı biliyor musunuz?
3- Metin tenkidi ve metnin Kuran'a uygunluğu noktasındaki birikiminiz nedir?
4- Önceden de bahsettiğim gibi; Bahsedilen kaynaklarda Ebu Bekir-Ömer-Osman ve diğerlerinin faziletinden(!) bahseden rivayetler gelince didik didik didiliyor ve raviler-metin bir güzel eleştiriliyor, araştırılıyor da aynı titizlik neden Ali hakkında olunca gösterilmiyor?
5- Eğer bütün ümmetler Ali'nin imametinden sorguya çekilecekse, İsra (17): 71.ayeti (O gün her sınıftan insanları İmamlarıyla brlikte çağırırız...) nereye koyuyorsunuz?
6- Bir uydurma-israiliyat nakli neden başka israiliyat ve uydurma nakillerle destekleme gayretine düşüyorsunuz?
7- Peygamberin buyurdukları haktır, gerçektir. İnandık, İman ettik. Ancak O'nun (s.a.a) buyruklarının, yaşadığı dönemin insanlarını ilk muhatab alarak söylendiğine ve ondan sonraki insanları doğal olarak kapsadığına neden dikkat etmiyorsunuz? Bunun böyle olduğunun O Kutlu Elçi tarafından özellikle belirtilmesine gerek var mı dır?
8- Azıcık akıl-izan ve adalet duygusu, Adem'den beri gelen tüm insanların Hz. Muhammed'in risaleti ve İmam Ali'nin velayetinden sorumlu tutulacak olmalarının ne büyük bir adaletsizlik ve zulüm olacağını anlamaya yeter. Mektebimizin Usulünden olan 'Adalete İman'ın bir gereği olarak Rabbimizin böylesi bir adaletsizliği asla yapmayacağına inanır ve Rabbimizi bundan tenzih ederiz.
Rivayetleri bırakalım Hak aşkına da lütfen yüreğimizin sesine kulak verelim. Vicdanınız nasıl kabul edebilir Ali'yi tanımayanlara Ali'yi sormak ne demektir?
Vicdanımıza danışalım; Ne demektir, Hz. Muhammed'i görmemiş olanları Muhammedin Risaletinden hesaba çekmek?
Ne demektir, Önceki ümmetlerden kimsenin ne adını bildiği ne de kendini gördüğü İmam Ali'nin velayetinden hesaba çekilecek olmaları?
Kendinizi o ümmetlerin yerine koyun ve yüce divanda Muhammed'in risaletinden-Ali'nin velayetinden hesaba çekildiğinizi düşünün.. Rabbinize ne derdiniz? Bunlar kim ya Rabbi? Ne gördüm, ne duydum? Tanımadıklarım hakkında nasıl beni hesaba çekiyorsun, bu adalet mi demez miydiniz?
Kendinize reva görmediğiniz bir haksızlığı, bilin ki Rabbimiz asla bir kuluna reva görmez. O Âdil-i Mutlak'tır. (c.c)
Ebu Hasaneyn
Mesajlar: 383
Kayıt: 13 May 2009, 03:47
Konum: Hatay'lıyız Hak Muhammed Ali'ye Can feda'yız

Re: AleviŞii Can'a bir uyarı

Mesaj gönderen Ebu Hasaneyn »

EHLİBEYTYOLU kardeşim kusura bakma ama neyse ilk önce aramıza hoşgeldin deyim sonra sana bir şey diyecem ne kaynak nede bir'şey Ali a.s yareni olana kaynak filan sökmez o senin veya başkasının kaynakları onlara kalsın(ya Muhammed lov la Ali ma ğalaktüke,ya Ali lov la Fatima ma ğalaktüküme,lov la hasan vel hüseyn ve lov lel 9 eimmetu min ba3dihim ma ğalaktü el alem küllühuma ve izzeti ve celaliy)ya Muhammed Ali olmasaydı seni yaratmazdım,ya Ali Fatima olmasaydı sizleri yaratmazdım ve hasan vel hüseyn ve 9 imamlar olmasaydı Alemi yaratmazdım ve izzetim ve celalim üzerine) ya kardeşlerim ben size ve bu gibi hadisleri sünni denilen arkadaşlar gibi algılayıp idrak edenlere şaşarım biz kaynak veya delille Mİ iman ettik :?: biz kalbimizle iman ettik :D zaten biz onları kalu belada gördük batın alemde ve zahir alemde onlarla şereflendik ve onların yüzü suyu hürmetine insan olduk inanana kaynak veya delil gerekmez o zaman hz.Muhammed'in s.a.a kiyamet günü müminin sahifesi Ali ibni ebu talib'in sevgisidir demişte niye benim sevgim dememiş yani haşaa hz.Muhammed'ten s.a.a daha üstün olduğu için mi bir düşünün kardeşlerim işte budur kuran(ali a.s)düşünenler için bir'çok ibretler vardır vesselam
Dosya ekleri
hak Muhammed s.a.a Ali a.s.jpg
hak Muhammed s.a.a Ali a.s.jpg (26.71 KiB) 1962 kere görüntülendi
LA İLAHE İLLALLAH (celle celelehu) - MUHAMMEDEN (sallallahu aleyhi ve alihi vesellem) RESULULLAH - ALİYYEN (aleyhisselam) EMİR-EL MÜ'MİNİN VELİYULLAH -(KURTULUŞ YOLU) Allah (c.c) Hz.MUHAMMED (s.a.a.v) Hz.12 HAK İMAMLAR (a.s)
Cevapla

“Aleviliği Çarpıtan Yazılar” sayfasına dön